Οι εργαζόμενοι της εποχής βρίσκονται συνεχώς online και όντας μόνιμα εν κινήσει, έχουν ένα σύμμαχο στο πλευρό τους, τα smartphones, που μπορούν να λειτουργήσουν ως ένας προσωπικός βοηθός. Υπάρχουν ήδη χιλιάδες εφαρμογές (apps εν συντομία) έτοιμες, που αφορούν επαγγελματίες, οι οποίες μπορούν να κάνουν την εργασία τους πιο εύκολη και γρήγορη.Για οποιαδήποτε εργασία και αν πρόκειται να έλθει εις πέρας, υπάρχει η αντίστοιχη εφαρμογή, που μπορεί να βοηθήσει να υλοποιηθεί γρηγορότερα και ευκολότερα. Υπάρχουν όμως και εφαρμογές/applications που βοηθούν στην βελτίωση της αποδοτικότητας του χρήστη. Ολόκληρα project μπορούν να παρακολουθηθούν, μέσω τέτοιων apps, με άμεσο αποτέλεσμα στην εξοικονόμηση χρόνου για άλλη εργασία ή προσωπική ζωή.
Συγκεντρώσαμε 21 apps που μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε την εργασία, να κερδίσετε χρόνο και τέλος να βελτιώσετε την αποδοτικότητά σας. Να επισημάνουμε ότι οι εφαρμογές που συγκεντρώσαμε προσπαθήσαμε και καταφέραμε να είναι δωρεάν. Όλες υπάρχουν διαθέσιμες, για κατέβασμα μέσω Google Play, σε συσκευές με λειτουργικό Android και αρκετές για iPhone και Windows Phone. Εάν είσαστε κάτοχος των τελευταίων καλό είναι να αναζητήσετε τη διαθεσιμότητά τους.
1) The Economic Times:
Καθώς είναι πολύ σημαντικό, στην εποχή μας, να έχουμε συνεχή ενημέρωση για εξελίξεις που διαδραματίζονται στη βιομηχανία, στην οικονομία, χρηματιστήριο και στο χώρο των επιχειρήσεων υπάρχει ένα app που τα συνδυάζει όλα αυτά και είναι το The Economic Times. Το interface πραγματικά είναι μοναδικό, με πάρα πολύ απλό χειρισμό και επιτρέπει την παρακολούθηση των μετοχών του χρήστη.
2)Flipboard: Your News Magazine:
Για όσους έχουν κουραστεί να διαβάζουν διαφορετικά περιοδικά και εφημερίδες μόνο και μόνο για να μη χάσουν κάποια είδηση/άρθρο το Flipboard είναι εξαιρετικό σε αυτό. Το Flipboard επιτρέπει την επιλογή συγκεκριμένων εκδόσεων, από συγκεκριμένους τομείς ενημέρωσης, έτσι ώστε να δημιουργείται μια προσαρμοσμένη, στις προτιμήσεις του χρήστη, ενημέρωση.
3)Evernote:
Ίσως από τις χρησιμότερες εφαρμογές, κατά πολλούς, το Evernote καταφέρνει να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για ένα μεγάλο εύρος επαγγελμάτων. Μπορεί να συγχρονίζει τις προσωπικές σας σημειώσεις σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιείται. Δε περιορίζεται μόνο σε κείμενο, αλλά μπορεί να αποθηκεύει και να συγχρονίζει φωτογραφίες, ακουστικές και video σημειώσεις επίσης. Μπορούν να δημιουργηθούν λίστες εργασιών, to-do list, έτσι ώστε να μη ξεχάσετε ξανά κάτι σημαντικό. Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα μοιραστείτε με τους συναδέλφους σας εύκολα και άμεσα. Είναι ένα από τα σημαντικότερα app για βελτίωση της αποδοτικότητάς σας.
4) Wunderlist – To-do & Task List:
Εναλλακτική επιλογή του Evernote είναι το Wunderlist. Μια εφαρμογή που επίσης βοηθάει στη διαχείριση των καθημερινών εργασιών σας και λειτουργεί σαν μια ψηφιακή λίστα εκκρεμών εργασιών. Επιπρόσθετα επιτρέπει την εισαγωγή υπενθυμίσεων, δημιουργία σημειώσεων και το διαμοιρασμό γεγονότων με συνεργάτες. Λειτουργεί σε cloud οπότε τα δεδομένα σας μπορούν πολύ εύκολα να συγχρονιστούν σε όλες σας τις συσκευές.
5) LinkedIn:
Πολλοί επαγγελματίες χρησιμοποιούν το app αυτό για να συνδέονται, να επικοινωνούν, να ενημερώνονται και να ενημερώνουν τον χώρο των επιχειρήσεων. Η δημιουργία επιχειρησιακής σελίδας και η ενημέρωσή της με ενδιαφέροντα άρθρα και πρόσφατες εξελίξεις γύρω από την εταιρία κρίνεται ως απαραίτητη. Το κέρδος από αυτή την ενέργεια είναι η εύκολη πρόσβαση στο σωστό κοινό και η επέκταση της διαδικτυακής προβολής.
6) LastPass:
Πλέον τα πάντα γύρω μας απαιτούν την έκδοση ενός κωδικού, από την τράπεζα μέχρι το video club. Η κρυπτογράφηση πλέον έχει γίνει πολύ ισχυρή και με δεδομένο ότι το κάθε website, έχει διαφορετικές προϋποθέσεις δημιουργίας κωδικού, η ύπαρξη μιας εφαρμογής για την αποθήκευση όλων, με τη μέγιστη ασφάλεια, κρίνεται απαραίτητη. Ο χρόνος που σπαταλιέται στην προσπάθεια ανάκτησης από μνήμης τους κωδικούς πρόσβασης στις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε καθημερινά ή περιστασιακά είναι πολύς και πολύτιμος. Το LastPass, η πρόσβαση στο οποίο απαιτεί κωδικό, αποθηκεύει όλες όσες πληροφορίες εσείς θέλετε. Λειτουργεί και συγχρονίζεται στους Firefox, Explorer, Safari, Chrome και Opera browsers, σε Mac, Windows και Linux υπολογιστές καθώς και σε iPhone, Symbian, Android, Windows και Blackberry smartphones. Εάν δε θέλετε να ξανά κλειδώσετε το λογαριασμό σας ή να πατήσετε την “υπενθύμιση κωδικού” αυτή είναι η εφαρμογή που χρειαζόσαστε.
7) Genius Scan – PDF Scanner:
Με το app αυτό μπορείτε να σκανάρετε ότι έγγραφα θέλετε και να τα μετατρέψετε σε PDF, για να μπορείτε να τα κρατήσετε για εσάς ή να τα μοιραστείτε με τους συνεργάτες σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε και κατάλογο με χειρόγραφες σημειώσεις, που πιθανόν να δημιουργήσατε εκτός γραφείου.
8) Glassboard:
Το Glassboard είναι ένα social network για ομάδες. Τα μέλη των ομάδων μπορούν να μοιραστούν φωτογραφίες, video, σημειώσεις, αρχεία, τοποθεσίες και όλα αυτά θα παραμείνουν 100% αποκλειστικά μεταξύ τους. Είναι άλλωστε δέσμευση της εταιρίας, η ιδιωτικότητα και ασφάλεια των δεδομένων σας, καθώς και η παντελής έλλειψη διαφήμισης στην ομάδα σας.
9) Asana:
Ιδανική εφαρμογή για τα μέλη μιας ομάδας, προκειμένου να μπορούν να συνεργάζονται και να αποδίδουν στο μέγιστο. Μέσω της εφαρμογής, οι ομάδες μπορούν να δημιουργούν, να αναθέτουν και να μοιράζονται εργασίες. Οι διαχειριστές της λίστας μπορούν να κατηγοριοποιούν τις εργασίες και να δίνουν προτεραιότητα σε κάποιες. Το app επιτρέπει οι συνεργασίες να μπορούν να επεξεργάζονται σε πραγματικό χρόνο.
10) Chimpadeedoo:
Για όσους η εργασία τους περιλαμβάνει συμμετοχή σε εκδηλώσεις, όπου είναι χρήσιμη ή απαραίτητη η συγκέντρωση των στοιχείων των παραβρισκόμενων, το Chimpadeedoo είναι το εργαλείο που θα τους λύσει τα χέρια. Σας επιτρέπει να προσαρμόσετε το φόντο του, μαζί με το κείμενο και με ένα έξυπνο περιβάλλον συγκεντρώνει τα email με τα στοιχεία του χρήστη και τα μεταφέρει αυτόματα στον MailChimp λογαριασμό σας από όπου, στη συνέχεια, μπορείτε να διαχειριστείτε το newsletter ή την μάρκετινγκ καμπάνια σας.
11) Adobe Edge Inspect CC:
Η κατάλληλη εφαρμογή για web designers προκειμένου να κάνουν προεπισκόπηση της δουλειάς τους σε κινητά τηλέφωνα και tablets. Ανάμεσα στις πολλές λειτουργίες του app, οι προγραμματιστές μπορούν να πειράξουν τον κώδικα HTML και CSS, μέσω της εφαρμογής.
12) Cisco WebEx Meetings:
Ο κολοσσός της Cisco, έβγαλε τη δική της εφαρμογή τηλεδιάσκεψης, που επιτρέπει τη χρήση δεδομένων και ήχου/videoταυτόχρονα. Μπορείτε να παρακολουθήσετε παρουσιάσεις, να μιλήσετε σε όποιον θέλετε κατά τη διάρκεια της συνδιάσκεψης, ακόμα και να ζητήσετε callback στο τηλέφωνό σας μέσω του app. Δε κολλάει σε κανένα σημείο η λειτουργία της τηλεδιάσκεψης, σε Wi-Fi, ενώ λειτουργεί ικανοποιητικά, σε χαμηλότερη ανάλυση, σε 3G δίκτυο.
13) Evernote Hello:
Την επόμενη φορά που κάποιος θα σας δώσει την επαγγελματική του κάρτα εσείς το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τη φωτογραφίσετε με το Evernote app το οποίο θα σκανάρει τα στοιχεία που θα βρει σε αυτήν και θα τον εντοπίσει στο LinkedIn. Μπορείτε επίσης να φτιάξετε σημειώσεις για μια συνάντηση και να τις συγχρονίσετε με της επαφές σας.
14) Locale:
Μια εφαρμογή η οποία μπορεί αυτόματα να θέτει το Android σας σε λειτουργία σίγασης όταν θα είστε στο γραφείο και θα επαναφέρει τον ήχο όταν θα επιστρέψετε σπίτι. Εκτός όμως από την υπηρεσία αυτή, το Locale app, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και για εξοικονόμηση της μπαταρίας του κινητού σας. Διαθέτει επιλογές που μπορεί να απενεργοποιήσει όλες τις ενεργοβόρες εφαρμογές που βρίσκονται σε λειτουργία, όταν το smartphone σας έχει χαμηλή μπαταρία.
15) Expensify – Expense Reports:
Το Expensify, είναι μια όμορφη cloud εφαρμογή, για να περνάτε τα έξοδά σας. Συνδέει το QuickBooks με τις πιστωτικές σας κάρτες. Εάν έχετε την εφαρμογή εγκατεστημένη στο κινητό σας, μπορείτε να φωτογραφίσετε τις αποδείξεις σας, να δείτε τις συναλλαγές σας από τις κάρτες και να συντάξετε ένα report καθοδόν, από το να πρέπει να το προλάβετε και αυτό στο γραφείο.
16) Buffer (Twitter, Facebook):
Η απόλυτη εφαρμογή που χρειάζεται όποιος ασχολείται με τα social media. Μπορείτε να μοιραστείτε στο Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn και App.net από μια μόνο εφαρμογή. Εσείς απλά αποφασίζετε τι θα μοιραστείτε και το Buffer αναλαμβάνει να δημοσιεύσει σε Twitter, Facebook και LinkedIn τη στιγμή που εσείς έχετε προγραμματίσει. Έτσι μπορείτε να δημοσιεύετε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, με κενά διαστήματα, χωρίς να απαιτείται η παρουσία σας. Επίσης διαθέτει Twitter analytics και Facebook insights για να μπορείτε να παρακολουθείτε συγκεντρωτικά τα αποτελέσματα των δημοσιεύσεών σας.
17) HootSuite (Twitter & Facebook):
Εναλλακτικό app με τις ίδιες εφαρμογές είναι το HootSuite. Ένας social media πίνακας ελέγχου που επιτρέπει το ανέβασμα σε όλα τα δίκτυα ταυτόχρονα. Πολύς χρόνος ξοδεύεται σε αυτή τη διαδικασία και έρχεται και αυτή η εφαρμογή, με τη σειρά της, να σας “λύσει” τα χέρια. Η λειτουργία προγραμματισμένων posts υπάρχει και εδώ μόνο που το app αυτό μπορεί και συνδέεται και με άλλα social media, εκτός από Twitter – Facebook – Google+ – LinkedIn – App.net, όπως το Foursquare. Τέλος και εδώ βρίσκουμε υπηρεσίες στατιστικών, για να μπορεί ο χρήστης να έχει πλήρη και συγκεντρωτικό έλεγχο όλων των social media
18) Yast:
Το Yast είναι ένας διαχειριστής χρόνου και ουσιαστικά αποτελεί μια από τις κορυφαίες εφαρμογές στην κατηγορία του. Μπορεί να βελτιώσει στο μέγιστο την παραγωγικότητά του χρήστη. Μέσα στις δυνατότητές του είναι η ο καταμερισμός χρόνου ανάμεσα στα project του χρήστη και αυτό με το πάτημα ενός κουμπιού. Υπάρχει η δυνατότητα ακόμα και για ομαδικά project και επιτρέπει και την εξαγωγή report. Έτσι θα υπάρχει ο τρόπος να εντοπιστεί η καθυστέρηση και να μειωθεί ή ακόμα και να εξαλειφθεί στο μέλλον.
19) Dropbox:
Ίσως η καλύτερη εφαρμογή για να γλιτώσει κάποιος χρόνο μεταφέροντας με usb stick ή email αρχεία από τον ένα υπολογιστή στον άλλον και στη συνέχεια να γίνεται έλεγχος για το νεότερο αρχείο κτλ. Τέτοιες ιστορίες καθημερινής “τρέλας” με το DropBox, καθώς και με τα Google Drive ή Skydrive που ακολουθούν, μπορούν να αποφευχθούν. Με τη δημιουργία του λογαριασμού 2GB δωρεάν χώρου, σε cloud servers, γίνονται δικά σας. Εάν αυτός ο χώρος δε σας καλύπτει μπορείτε πάντα να τον αυξήσετε, με το ανάλογο αντίτιμο. Ουσιαστικά δημιουργείται ένας φάκελος, μέσα στον υπολογιστή σας και τον χειρίζεστε σαν να είναι ένα κομμάτι του σκληρού σας δίσκου. Με το που τοποθετείτε ένα αρχείο μέσα, στο φάκελο, το DropBox αναλαμβάνει να το συγχρονίσει. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν υποφάκελο και να τον μοιραστείτε με άλλον χρήστη ακόμα και αν δεν έχει λογαριασμό DropBox. Είναι συμβατό με Mac, Windows, Linux, iPad, iPhone, Android και Blackberry έτσι το πρόβλημα με τις εκδόσεις, των αρχείων σας, το λύνεται για πάντα. Σύμφωνα με δοκιμές που έγιναν, βρέθηκε ότι ο συγχρονισμός του DropBox είναι πιο γρήγορος από αυτούς των Google Drive και SkyDrive.
20) Google Drive:
Στην ίδια λογική, με μεγαλύτερο δωρεάν αποθηκευτικό χώρο (15GB), είναι το Google Drive με την υπογραφή της Google. Προσβάσιμο από Windows, Mac και Web και από συσκευές iPhone, iPad, Android και Web κινητά. Η ταυτόχρονη επεξεργασία αρχείων, που δεν υπάρχει στο DropBox, με άλλο άτομα, είναι εφικτή και πολύ χρήσιμη.
21) SkyDrive:
Το SkyDrive είναι “παιδί” της Microsoft δίνοντας 7GB σε όποιον ανοίξει λογαριασμό εκεί. Υποστηρίζει όλα τα παραπάνω και έχει πιο οικονομικά πακέτα από το DropBox αλλά πιο ακριβά από το Google Drive.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες 10άδες αξιόλογες εφαρμογές, με ίδιες ή ίσως και καλύτερες λειτουργίες. Το γεγονός είναι ότι με τα apps μπορεί να απογειωθεί η παραγωγικότητά σας και να μη ξεχάσετε πότε κάτι που θα το έχετε ήδη περάσει στο τηλέφωνό σας. Θα θέλαμε να ακούσουμε τις προτάσεις σας, έτσι ώστε να τις συμπεριλάβουμε σε ένα μελλοντικό αφιέρωμα.
Author: Zack on Google+