Email Marketing: πολύ καλός τρόπος να φτάσετε στοχευμένα τους πελάτες σας χωρίς ή με ελεγχόμενο κόστος, αλλά και μεγάλη ευθύνη επίσης.
Πολλοί άνθρωποι διστάζουν να δώσουν εύκολα τη διεύθυνση email τους, οπότε εάν είσαστε αποφασισμένοι να ξεκινήσετε ένα εταιρικό newsletter, σας αναφέρουμε μερικά έξυπνα τρικ:
Εμφανή και εύκολο τρόπο εγγραφής/subscription.
Mια εμφανή φόρμα εγγραφής στην αρχική σας σελίδα, στο blog σας και οπουδήποτε αλλού είναι ενεργοί οι πελάτες σας θα τους διευκολύνει στην εγγραφή.
Μπορεί να θέλετε να συλλέξετε ονόματα και ημερομηνίες γεννεθλίων (για μια ειδική προσφορά ή δώρο) αλλά μην το παρακάνετε με τις απαιτούμενες πληροφορίες. Μια μεγάλη φόρμα με πολλές ερωτήσεις μπορεί να τρομάξει τους πελάτες σας.
Σαφή ενημέρωση προς τους εγγεγραμμένους χρήστες/συνδρομητές για το περιεχόμενο που θα λαμβάνουν.
Π.χ. ότι θα στέλνετε ενημερώσεις της εταιρίας, ή προσφορές, ή εβδομαδιαίες συμβουλές. Απαραίτητο στοιχείο να πείτε στους αναγνώστες σας τι θα περιμένουν να λάβουν και ιδίως πόσο συχνά θα το περιμένουν. Δώστε τους αυτές τις πληροφορίες στη φόρμα εγγραφής ώστε να μπορούν να αποφασίσουν εάν θέλουν να εγγραφούν ή όχι.
Email καλωσορίσματος.
Καλωσορίστε τους νέους σας εγγεγραμμένους χρήστες/συνδρομητές με ένα ευχαριστήριο email στέλνοντας τους μια ειδική προσφορά ή αποκλειστικό περιεχόμενο.
Το newsletter θα πρέπει απαραιτήτως να αντικατοπτρίζει το προφιλ της εταιρίας σας.
Η όψη του newsletter είναι πολύ σημαντική, τα χρώματα τα σχέδια και το περιεχόμενο θα πρέπει να ταιριάζουν με το λογότυπο της εταιρίας σας. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε έναν ειδικό για το σχεδιασμό του newsletter σας.
Ευανάγνωστο newsletter.
Σκεφτείτε ότι οι εγγεγραμμένοι χρήστες/συνδρομητές σας είναι πολυάσχολοι άνθρωποι οι οποίοι λαμβάνουν πολλά emails γι’ αυτό και θα πρέπει να κερδίσετε την προσοχή τους.
ΟΧΙ μακροσκελή κείμενα, σπάστε το περιεχόμενο σε μικρές παραγράφους.
Συμπεριλάβετε υπότιτλους και εικόνες ώστε να καθοδηγήσετε τους αναγνώστες σας.
Σε περίπτωση που είναι απαραίτητο να στείλετε ένα μακροσκελές άρθρο, εισάγετε μια εισαγωγική παράγραφο και κόψτε την μέ έναν σύνδεσμο τύπου “διαβάστε περισσότερα”.
Απαραίτητη συχνότητα ως προς την αποστολή newsletter.
Ένα περιοδικό newsletter έχει την τάση να δημιουργεί δέσμευση.
Μην κάνετε μήνες να στείλετε email, γιατί τότε οι εγγεγραμμένοι χρήστες/συνδρομητές σας θα σας ξεχάσουν με αποτέλεσμα πιθανότατα να διαγράψουν το επόμενο email σας ή ακόμα χειρότερα να το επισημάνουν ως spam.
Συμπερασματικά επενδύστε χρόνο στο να σχεδιάσετε το χρονοδιάραμμά σας!
Κάντε δοκιμές για την σωστή εμφάνιση του newsletter!
Εγγεγραμμένοι χρήστες/συνδρομητές απο διαφορετικές υπηρεσίες και κατέχοντες διαφορετικών κινητών τηλεφώνων ενδέχεται να εμφανίζουν τα email σας με διαφορετικό τρόπο.
Φροντίστε, λοιπόν, να στείλετε το email σας σε πολλούς συνεργάτες σας για παράδειγμα, ώστε να σιγουρευτείτε ότι τα email σας θα δείχνουν ωραία σε όλες τις οθόνες και δεν υπάρχουν σχεδιαστικά λάθη!
Newsletter μέσω χρήσης κινητών τηλεφώνων!
Εάν μια καμπάνια δεν είναι συμβατή με τα κινητά τηλέφωνα το πιθανότερο είναι να μην αποδώσει πολύ καλά.
Είναι απαραίτητο ό,τι στέλνετε να είναι mobile-friendly.
Σύμφωνα με μια έρευνα του ReturnPath’s το 69% των Αμερικανών και το 49% των Ευρωπαίων θα έσβηναν ένα email το οποίο δεν είναι συμβατό με το κινητό τους. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, πρέπει να χρησιμοποιείτε responsive templates.
Κοινοποιήσιμο περιεχόμενο!
Στείλτε περιεχόμενο το οποίο ο κόσμος να θέλει να μοιραστεί με τους φίλους του, και κάντε τους το εύκολο ώστε να το πετύχουν!
Το ιδανικό θα ήταν οι εγγεγραμμένοι χρήστες/συνδρομητές σας να το προωθούσαν αυτόματα σε όλες τους τις επαφές, αλλά αυτό είναι σπάνιο.
Γι’ αυτό και πρέπει να συμπεριλάβετε links του facebook και του twitter στο newsletter σας!
Καλή επιτυχία!
>>>*<<<
Σεμινάρια που σας προτείνουμε…