12 Αυγούστου 2024

ManpowerGroup: Η γνώση είναι δύναμη: Πριν την «Υποβολή Βιογραφικού», οι Υποψήφιοι γνωρίζουν περισσότερα για τους μελλοντικούς Εργοδότες τους

ManpowerGroup: Η γνώση είναι δύναμη: Πριν την «Υποβολή Βιογραφικού», οι Υποψήφιοι γνωρίζουν περισσότερα για τους μελλοντικούς Εργοδότες τους

Η παγκόσμια έρευνα της ManpowerGroup η οποία διεξήχθη σε 14,000 Υποψήφιους καταδεικνύει ότι υπάρχει αλλαγή στις ισορροπίες μεταφέροντας τη δύναμη από τον Εργοδότη στον Υποψήφιο- σήμερα οι Υποψήφιοι έχουν περισσότερες πληροφορίες από ποτέ για την εταιρεία και τη θέση εργασίας, ουσιαστικά από τα πρώτα στάδια της διαδικασίας εύρεσης εργασίας.

Μέσα από το άρθρο «Η άνοδος των πολύ καλά ενημερωμένων Υποψηφίων», η ManpowerGroup στην εποχή της Πληροφόρησης προτείνει στις επιχειρήσεις μια σειρά από στρατηγικές και τακτικές για την προσέλκυση Ταλέντων Υψηλών επιδόσεων.

Τα ζητήματα που θεωρούν οι Υποψήφιοι πιο σημαντικά πριν το στάδιο λήψης αποφάσεων για την εργασία και για τα οποία αναζητούν και βρίσκουν είναι τα εξής:

Η αμοιβή και ο τύπος εργασίας αποτελούν τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιρροής για τους Υποψήφιους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αμέσως επόμενοι σημαντικοί παράγοντες είναι: η ευκαιρία για ανέλιξη, οι παροχές και η ευελιξία προγράμματος. Ο τελευταίος παράγοντας αποτελεί ζητούμενο για τον υποψήφιο καθώς υποστηρίζει τον συνδυασμό προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Ειδικότερα στο ενδεχόμενο μετακίνησης, ο υποψήφιος δίνει διπλάσια βαρύτητα στην αύξηση της αμοιβής του σε σχέση με τον τύπο εργασίας.

Related posts