Aς είμαστε ρεαλιστές. Το περιεχόμενο που οι περισσότεροι ασφαλιστικοί σύμβουλοι ανεβάζουν στα social media είναι σε επίπεδο παιδικό. Συνήθως είναι πολύ βαρετό, χωρίς κάποια στρατηγική και «στείρα» διαφημιστικό. Δηλαδή, «δημιουργούμε περιεχόμενο στα απλά για να το δημιουργούμε και για να είμαστε online».
Προφανώς και όλο αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος. Κανένας υποψήφιος πελάτης δεν θα εκτιμήσει αυτή την τακτική.
Γίνετε δημιουργικοί…θα το απολαύσετε!
Η παρουσία ενός επαγγελματία στα social media πρέπει να καλύπτεται από συγκεκριμένη στρατηγική προσέγγισης του πελατών του και δημιουργίας του σχετικού περιεχομένου. Δεν πρέπει να είναι διαφημιστική αλλά να βασίζεται σε περιεχόμενο χρήσιμο, γεμάτο με πληροφορία που θα «αναγκάσει» τον αναγνώστη να δείξει ενδιαφέρον. Ετσι θα επιτευχθούν πραγματικοί δεσμοί επικοινωνίας μεταξύ υποψηφίων πελατών και του επαγγελματία. Ετσι ο επαγγελματίας θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού στο οποίο απευθύνεται αλλά και θα μπορεί καθημερινά να συνομιλεί με τεράστιο αριθμό πελατών, να ακούει τις απόψεις τους και να τους μεταδίδει τις αξίες του.
Ας δούμε λοιπόν 4 πράγματα που πρέπει να κάνει ο σύγχρονος ασφαλιστικός σύμβουλος προκειμένου να εξασφαλίσει πως η παρουσία του στα social media θα είναι η καλύτερη δυνατή. Φυσικά αυτά τα “βήματα” δεν είναι όλα όσα χρειάζονται. Είναι όμως μια καλή αρχή για την πιο δύσκολη συνέχεια.
– Bήμα 1:
Aναγνωρίστε τους στόχους σας. Αν θέλετε το περιεχόμενο που δημιουργείτε να βρει όσους περισσότερους παραλήπτες γίνεται, τότε πρέπει να αναγνωρίσετε τους ανθρώπους με τις ισχυρότερες «social media» φωνές στον τομέα σας. Στη συνέχεια πρέπει να τους «πείσετε» να διακινούν το δικό σας περιεχόμενο σε όσους τους παρακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για παράδειγμα, στο twitter εντοπίστε ποιοι είναι αυτοί που ασχολούνται πολύ με ασφαλιστικά ζητήματα και έχουν τους περισσότερους followers.
– Βήμα 2ο:
Παρακολουθήστε στα social media το κοινό (ηλικίες, φύλο κλπ) στο οποίο απευθύνεστε και δείτε τι είναι αυτό για το οποίο μιλούν περισσότερο. Στη συνέχεια δημιουργήστε το περιεχόμενο που ταιριάζει στις υπηρεσίες σας βασισμένο στα συμπεράσματα που θα έχετε βγάλει αλλά πάντα γεμάτο με χρήσιμη πληροφορία.
Για παράδειγμα, αν διαθέτετε ασφαλιστικά προϊόντα υγείας μπορείτε να βρείτε groups στο facebook που συζητούν για αντίστοιχα θέματα. Εκει μπορείτε να συμμετέχετε επικοδομητικά στις κουβέντες πραγματοποιώντας σχόλια αλλά και παραθέτοντας το δικό σας περιεχόμενο που για παράδειγμα θα μπορούσε να είναι «10 μυστικά για την ασφάλιση υγείας».
– Βήμα 3o:
Δημιουργήστε περιεχόμενο το οποίο θα τους κάνει να αναφερθούν σε αυτό αλλά και να το μοιραστούν. Χρησιμοποιώντας και πάλι ως παράδειγμα τα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας μπορείτε να συμμετέχετε σε συζητήσεις στο fbπ.χ. για το κάπνισμα. Στη συνέχεια κάντε μια έρευνα στο διαδίκτυο και συγκεντρώστε κάποια στατιστικά στοιχεία για τους καπνιστές. Αν αυτά είναι σοκαριστικά και τα παραθέσετε στην κουβέντα πολλοί θα τα μοιραστούν με τους φίλους τους. Ετσι θα φανεί ότι εσείς διακινείτε χρήσιμο περιεχόμενο και είστε σοβαρός επαγγελματίας.
– Βήμα 4o:
Σημειώνετε απορίες και ερωτήσεις εν δυνάμει πελατών σας και δημιουργήστε άρθρα στα social media με βάση αυτά. Αν κάποιος εκφράζει μια απορία στα social media και επαγγελματικά είστε σε θέση να απαντήσετε είναι χρυσή ευκαιρία να το κάνετε. Επίσης, από τις ερωτήσεις των πελατών σας στο τηλέφωνο είναι δεδομένο πως κάποιες είναι ουσιαστικές και σημαντικές και μάλιστα πολλοί άλλοι θα έχουν την ίδια απορία. Δημιουργήστε λοιπόν περιεχόμενο απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις. Θα εκτιμηθεί από πολλούς και θα σας δώσει κύρος που βραχυπρόθεσμα θα κεφαλαιοποιηθεί με τη μορφή επιπλέον πελατών.
Be Sociable, Share!
πηγή insurancemanager.gr
>>>•<<<
Διαβάστε ακόμη…
Social media και επιχειρήσεις: Το μεγάλο ατού της διαδραστικότητας