23 Απριλίου 2024

Απίστευτο! Τρελή γραφειοκρατία στο Δημόσιο ή Πόσα άτομα χρειάζονται για την παρακολούθηση ενός Φωτοτυπικού;

Απίστευτο! Τρελή γραφειοκρατία στο Δημόσιο ή Πόσα άτομα χρειάζονται για την παρακολούθηση ενός Φωτοτυπικού;

Τα φωτοτυπικά μηχανήματα έχουν μπει εδώ και πολλά χρόνια στη ζωή μας. Εμείς που δουλεύουμε στον ιδιωτικό τομέα, συχνά έχουμε στα γραφεία μας και στις επιχειρήσεις μας τέτοια φωτοτυπικά μηχανήματα. Πως τα χειριζόμαστε;

Κάποιος ή και όλοι μαζί, τα επιβλέπουμε και αν και όταν παρουσιάσουν ένα πρόβλημα ή φαίνεται να χρειάζονται συντήρηση σε toner και drum, που είναι τα δύο σημαντικότερα αναλώσιμα που επηρεάζουν την ίδια την εκτύπωση, ‘κόβουμε’ Δελτίο Αποστολής (τουλάχιστον οι τυπικοί και συνεπείς από εμάς), τα πηγαίνουμε στο service, ήτοι την εταιρία – αντιπρόσωπο του συγκεκριμένου φωτοτυπικού μηχανήματος ή και printer (ή έρχονται και το παίρνουν από την ίδια την εταιρία-αντιπρόσωπο και το πηγαίνουν αυτοί στο τεχνικό τους τμήμα), γίνεται η συντήρηση / επισκευή και το μηχάνημα επιστρέφει ξανά, ρετουσαρισμένο και φτιαγμένο, ξανά σε εμάς προς λειτουργία και χρήση.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι δα και κάποια επιστήμη και προσωπικά εμείς (TaxCoach) δεν έχουμε δει ποτέ πουθενά στον ιδιωτικό τομέα, ακόμα και σε μεγάλες επιχειρήσεις για ένα φωτοτυπικό μηχάνημα, όσο μεγάλο και να είναι αυτό, να συστήνεται Επιτροπή για την παρακολούθησή του και την σωστή λειτουργία του.

Στο Δημόσιο λοιπόν, εντοπίσαμε συγκεκριμένα στο ΙΚΑ Ορεστιάδας, μία Απόφαση από την Διευθύντριά του, που ορίζει «Τη συγκρότηση επιτροπής για την παρακολούθηση της σωστής λειτουργίας του φωτοτυπικού μηχανήματος του Υποκ/τος» και μάλιστα η Επιτροπή αυτή, είναι και 6μελής με τρία μέλη τακτικά και άλλα τρία αναπληρωματικά, μη τυχόν και δεν μπορέσει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων οι τρεις βασικοί ή χτύπα ξύλο, μην απουσιάζει κανείς εξ αυτών λόγω ασθένειας ή κανονικής αδείας… λέμε εμείς.

Δείτε την εν λόγω Απόφαση, εδώ, που δημοσιεύτηκε χθες (28/8/2015) στην Διαύγεια και αφορά όπως είπαμε έγγραφο του ΙΚΑ Ορεστιάδας με ημερομηνία 2 Ιουνίου.

Θα πει κανείς, ότι ΟΚ, η διευθύντρια δεν θα το έκανε ‘του κεφαλιού της’ αλλά θα συμμορφώθηκε προς κάποιες εντολές της Διοίκησης του ΙΚΑ. Αφήνουμε στην άκρη το ότι πάλι θα ήταν περίεργο, να βγαίνουν εντολές από την Διοίκηση που να επιβάλλουν τέτοια γραφειοκρατία για κάτι στην πραγματικότητα απλό.

Όντως η Διευθύντρια στην Απόφασή της αναφέρει ότι έχοντας υπόψη τις Εγκυκλίους Διαταγές της Διοίκησης του ΙΚΑ, με αριθμό 39/87, 103/99, 65/2000 και 33/2003 ενεργεί στην σύσταση επιτροπής.
Μα αυτές οι Εγκύκλιοι, αναφέρονται όλες σε μέτρα Ασφάλειας και Υγιεινής στα κτίρια του ΙΚΑ και ουδεμία αναφορά γίνεται σε καμία από αυτές σεφωτοτυπικά μηχανήματα.

Με άλλα λόγια δεν βλέπουμε την σύνδεση της Απόφασης με τις εγκυκλίους που αναφέρονται και μπορείτε να το ελέγξετε και μόνοι σας καθώς βρήκαμε τις εγκυκλίους και τις βλέπετε καθώς έχουμε βάλει πάνω τους, link, στις ίδιες.

Επιπλέον, πηγαίνουμε στην ουσία μιας τέτοιας απόφασης είτε βγήκε βάσει κάποιας εντολής από την Διοίκηση του ΙΚΑ είτε όχι. Για ποιον λόγο να χρειάζεται μια συνολικά εξαμελής Επιτροπή για την παρακολούθηση της σωστής λειτουργίας του φωτοτυπικού μηχανήματος του Υποκαταστήματος;

Ακόμα και εάν η Επιτροπή αυτή είναι αμισθί που θέλουμε να πιστεύουμε καθώς δεν αναφέρεται πουθενά κάποια αμοιβή της και εμμέσως συμπεραίνουμε ότι οι νέες αρμοδιότητές τους, της παρακολούθησης της σωστής λειτουργίας του φωτοτυπικού μηχανήματος, θα είναι στα πλαίσια της κανονικής τους εργασίας χωρίς να συνεπάγονται περαιτέρω αμοιβή, πάλι ωστόσο απορούμε για την ίδια την γραφειοκρατία, όταν για κάτι που στον ιδιωτικό τομέα γίνεται με τον τρόπο που περιγράψαμε πριν και γίνεται απλά, γρήγορα, αποτελεσματικά, το Δημόσιο εμπλέκεται και για να κάνει την ίδια εργασία συστήνει εξαμελή επιτροπή.

Τουλάχιστον για εμάς, φαίνεται παρανοϊκό. ΟΚ, κατανοούμε ότι ένα φωτοτυπικό απαιτεί μία προσοχή και παρακολούθηση και για την λειτουργία του αλλά και για άλλα θέματα, όπως την προμήθεια γραφικής ύλης (χαρτί κ.λπ.) αλλά σε καμία περίπτωση δεν απαιτεί εξαμελή επιτροπή. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι δεν το έχουμε δει ποτέ, πουθενά. Το είδαμε τώρα.

>>>•<<<

••• Αὐξημένη ἀνταγωνιστικότητα; … Εὐεπιχειρεῖν !

ΟΑΕΔ: ‘Πρόγραμμα ενίσχυσης της ρευστότητας και της απασχόλησης’ για Νέους Ελεύθερους Επαγγελματίες και για ιδιωτικές επιχειρήσεις

✎  ΟΑΕΔ: Έναρξη Προγράμματος Κοινωφελούς Χαρακτήρα για 19.101 θέσεις Πλήρους Απασχόλησης

✎  Τρεις “δυνατές” δράσεις Επιδοτήσεων από τον Σεπτέμβριο του 2015

Ψάχνετε για εργασία; … Αγγελίες

Άλλες σημαντικές Ειδήσεις

Related posts