3 Σεπτεμβρίου 2024

Τι πρέπει να ξέρετε για το νέο ads manager του Facebook

Τι πρέπει να ξέρετε για το νέο ads manager του Facebook

Το Facebook έκανε μια σημαντική μετατροπή στη βασική πλατφόρμα αγοράς διαφημίσεων, το Ads Manager και στο πιο εξελιγμένο εργαλείο του, το Power Editor, τα οποία πλέον διαθέτουν πιο βελτιωμένη λειτουργία.Ads Manager

Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει στο παρελθόν Ads Manager  και Power Editor ξέρουν πολύ καλά ότι δεν είναι καθόλου απλά σχεδιασμένα. Προηγουμένως, οι ad buyers καλούνταν να διαλέξουν από μία γκάμα επιλογών διαφημίσεων και μετέπειτα να επιλέξουν τους στόχους της καμπάνιας και τις μεθόδους βελτιστοποίησής της.

Τώρα όμως, οι διαφημιστές αρχικά διαλέγουν τους στόχους της διαφήμισης από μία λίστα με πιθανές επιλογές, για παράδειγμα την αύξηση των likes ή του engagement των χρηστών, και το Facebook τούς προτείνει την καταλληλότερη διαφήμιση. Ο διαφημιστής μπορεί να επιλέξει πού θέλει να εμφανίζεται η διαφήμισή του, δηλαδή στη δεξιά στήλη στο πλάι, στο News Feed του υπολογιστή ή και στο News Feed του κινητού τηλεφώνου.

facebook-objectives-2-640×310

Μία σημαντική αλλαγή είναι ότι οι ad buyers μπορούν πλέον να ανεβάζουν περισσότερες από μία φωτογραφίες για μία μόνο καμπάνια, επιτρέποντας έτσι σε 5 διαφορετικές διαφημίσεις να τρέχουν ταυτόχρονα. Από το analytics dashboard θα μπορούν να δουν ποια φωτογραφία και άρα ποια από τις καμπάνιες έχει μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Βέβαια, το Power Editor θα συνεχίσει να παρέχει πρόσθετες λειτουργίες στους ad buyers, ενώ θα μπορούν ακόμη να επιλέγουν χειροκίνητα τις διαφημίσεις τους.Ads Manager

Η βασική αλλαγή δηλαδή στη χρήση της υπηρεσίας είναι ότι το Facebook χρησιμοποιεί τον ορισμό των στόχων ως σημείο εκκίνησης για την αγορά των διαφημίσεων. Έτσι βοηθάει τους marketers να συγκεντρωθούν στο τελικό αποτέλεσμα, καθοδηγώντας τους κατά τη διαδικασία της καμπάνιας και δίνοντας πρόσβαση στον έλεγχο της πορείας της.

Πηγή: suit.gr

Related posts