Τι ακριβώς είναι το Content Marketing;
Το Content Marketing είναι ο πιο σημαντικός – και κερδοφόρος – τρόπος online προώθησης σήμερα.
Κάνοντας μετάφραση από την αγγλική έννοια του όρου, content marketing σημαίνει «μάρκετινγκ περιεχομένου», δηλαδή μάρκετινγκ με τη χρήση ενδιαφέροντος περιεχομένου στο website σας.
Τι είναι, όμως, το «ενδιαφέρον περιεχόμενο» στο website σας;
Το ενδιαφέρον περιεχόμενο που παρέχετε στο website σας είναι περιεχόμενο χρήσιμο για τους πελάτες σας, το οποίο, σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση, δεν προσπαθεί να τους τραβήξει την προσοχή με επιθετικό τρόπο και να τους «πουλήσει» το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αντίθετα, προσπαθεί να τους κερδίσει πρώτα την προσοχή και μετά την εμπιστοσύνη μέσα σε ικανό χρονικό διάστημα. Με αυτόν τον τρόπο έχει αποδειχτεί ότι οι online πελάτες σας αγοράζουν και περισσότερο, αλλά και πιο συχνά.
Το χρήσιμο περιεχόμενο που παρέχετε στο website σας στα πλαίσια του content marketing, μπορεί να έχει πολλές μορφές, όπως:
- Άρθρα στο Βlog σας
- Χρήσιμοι Online Οδηγοί, Μελέτες (Online Reports) και – μικρότερα ή μεγαλύτερα – e-books
- Φωτογραφίες, Εικόνες και Infographics
(Infographic: Παρουσίαση πληροφοριών και στατιστικών με τη χρήση υψηλής ποιότητας γραφικών)
- Βίντεο στο Youtube ή σε άλλες online πλατφόρμες βίντεο
- Παρουσιάσεις (στην online πλατφόρμα Slideshare ή αλλού) με χρήσιμες πληροφορίες
«Καλά ακούγονται όλα αυτά, αλλά πώς βρίσκω πελάτες online χρησιμοποιώντας το content marketing;»
Το χρήσιμο περιεχόμενο που δημιουργείτε και δημοσιεύετε στο website σας ξεκινάει μια αλυσιδωτή αντίδραση που παλιότερα δεν ήταν εφικτή, αλλά σήμερα είναι ο κανόνας:
1.Το περιεχόμενο του website σας αρέσει στους πελάτες και υποψήφιους πελάτες σας.
2.Οι πελάτες και οι υποψήφιοι πελάτες σας διαδίδουν το περιεχόμενο σας σε άλλους ενδιαφερόμενους πελάτες σας, κυρίως μέσω των social media.
3.Η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης βλέπουν όλα αυτά τα «σημάδια κατάταξης» (ranking signals) και ανεβάζουν ψηλά – και πολλές φορές πολύ ψηλά – το περιεχόμενό σας στα σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης.
4.Όλοι αυτοί οι υποψήφιοι πελάτες που έρχονται στο website σας μέσω του χρήσιμου και ενδιαφέροντος περιεχομένου σας, έχουν τριπλάσιες ή και τετραπλάσιες πιθανότητες να αγοράσουν αυτό που παρέχετε, γιατί δεν σας γνώρισαν μέσω μιας συνηθισμένης παραδοσιακής διαφήμισης, που μπορεί να είναι και παραπλανητική. Αντίθετα, σας γνώρισαν μέσα από τις online συστάσεις φίλων τους και μέσα από τις εξειδικευμένες πληροφορίες που τους παρείχατε δωρεάν, το οποίο κάνει πολύ μεγαλύτερη την εμπιστοσύνη τους σε εσάς, και κατά συνέπεια και στο προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχετε.
Και το καλύτερο είναι πως, σε αντίθεση με τη διαφήμιση (online ή offline), το μάρκετινγκ περιεχομένου δημιουργεί
ένα «ρεύμα» πελατών που δεν στερεύει ποτέ – αρκεί να το συντηρείτε με έξυπνο τρόπο.
Όπως είναι εύκολο να καταλάβουμε, το content marketing έχει συντριπτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την παραδοσιακή διαφήμιση, όπου όσο πληρώνουμε έχουμε επισκέπτες, και μόλις σταματήσουμε να πληρώνουμε δεν έχουμε πλέον κανέναν.
Σημείωση: Το άρθρο αυτό αποτελεί τμήμα του Χρήσιμου Οδηγού «Τι είναι το Content Marketing»
>>>•<<<
Διαβάστε ακόμη…
Search Engine Optimization και Inbound Marketing.