Η Google στηρίζει τον ελληνικό τουρισμό με δύο εκδηλώσεις της στην Κρήτη (02-03/09/2014)
Η Google με χαρά προσκαλεί όλες τις επιχειρήσεις της Κρήτης που ασχολούνται -άμεσα ή έμμεσα- με τον τουρισμό, σε εκδηλώσεις με θέμα την αποτελεσματική προβολή τους στο διαδίκτυο.
Η ομάδα της Google θα βρίσκεται στην Κρήτη για να εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει τις επιχειρήσεις σε χρήση εργαλείων (όπως Google My Business και το Google AdWords) που θα τους βοηθήσουν να προβάλλονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και στους Χάρτες Google.
Οι επιχειρήσεις θα έχουν επίσης την ευκαιρία να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες για την προσέλκυση πελατών εκτός της κύριας τουριστικής σεζόν, εστιάζοντας αρχικά στην φετινή Φθινοπωρινή περίοδο.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Google “Grow Greek Tourism Online”, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ με σκοπό να ενισχύσει την ανάπτυξή των τουριστικών επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια όλου του έτους και όχι μόνο της καλοκαιρινής περιόδου.
Σύμφωνα με στοιχεία, οι online αναζητήσεις για διακοπές στη Ελλάδα παραμένουν υψηλές στη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους (περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες – συνήθως μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου).
Πρόσφατη μελέτη της Oxford Economics έδειξε ότι η αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή σε μία από τις δύο εκδηλώσεις, χωρίς καμία χρέωση, μέχρι και την 1η Σεπτεμβρίου 2014.
Ημέρες εκδηλώσεων:
- Ηράκλειο 2/9/2014
- Χανιά 3/9/2014